2014-01-15
 10:21:19

Vardags bestyr

I fredags fick mannen min en kväll ute med vänner,något han verkligen behövde & förtjänade!
Lördagen bjöds på sovmorgon för hans del,jag tog barn & vovve på långpromenad efter frukosten. Under natten hade snön kommit så både barn & hund var smått i extas!
Jag fick också ett par timmar egentid på eftermiddagen & kvällen, bastu & en bricka full med godsaker med min fina vän M,sedan gjorde vi oss iordning för att gå ut & äta:)
Jag åt en efterlängtad plankstek! Efterätten intog vi på ett annat ställe och en drink till det! Med ytterst lite alkohol i för mig!
Vi var hemma strax innan tio men med fulladdat batterie för min del!
Saknade min lilla bebis enormt mycket! Och som tur var så var han vaken & jag hann gosa med honom & natta<3 
Söndagen spenderade vi i pulkabacken till barnens glädje!
Sedan har vardagen rullat på!
Förvånas över Lilla J's antal läxor,han har 4 läxor i veckan!!!
Matte,och läsning/uppgifter x 3
Medans J som går i 3:an endast har en läxa!
Men han kämpar!
 
Isac har ätit klart och jag skall fortsätta med ordna härhemma:) Det kliar i fingrarna!
Jag ska försöka övertala mannen min att göra om vårt sovrum ;-) wish me luck!
Vill också ha nya gardiner till killarnas rum och så skulle jag verkligen behöva åka till Ikea och köpa innerkuddar!
Ett par kvm typ 30-40 skulle inte heller vara helt fel! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: