2014-04-03
 09:22:23

Där palmerna bor...

Länge sen sist men vardagen & allt omkring går ruskigt fort.
Det är väldigt mycket kring J's klass & barnens aktiviteter & hemmet och ja,full agenda helt enkelt!
Jag och de två minsta ❤️ 
har åkt iväg på en semester mitt i allt :)
Till Gran canaria med vår fina vän & hennes bebis...
sol,bad & värme..det var otroligt skönt att få en paus från tvätt,städ och allt sådant.
Vå åt god mat,badade & solade. Promenerade & shoppade lite...Jag njöt av att kunna bara vara med de minsta barnen!
Värmen & solen gjorde gott!
och nu är mamman tillbaka med fulladdat batteri- något som verkligen kommer behövas nu när A börjar nytt jobb:)
Spännande & en ny utmaning för min man!
det kommer passa honom som handen i handsken.
 
Jag ska fortsätta hemmets vårstädning & rensning...alltid lika roligt;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: