2014-02-13
 16:45:53

Länge sen nu...

Här har jag inte hunnit skriva på länge tyvärr!
Fullt upp mest hela tiden och så lite sjukstuga på det så är häcken full ;-)
 
Barnen har kompisar här,middagen är på G.
Idag lagar jag kycklingfilé med spenat, cocktail tomater & vitlök med ris. Supergott!:)
imorgon ska jag ha grabbtrion här och alla ska på alla ❤️ Dag Disco.
På lördag kommer en av mina favoritfamiljer..Pappor & barn ska på lek & bus och sedan hoppas jag vi avslutar med vår tradition till middag - Kina mat..*mums*
 
I mitt huvud har jag en liten önske/vill ha lista
* ett barnfritt besök i Täby centrum & lunch/middag (såklart ska lite shopping inkluderas ;-) )
* tänk en weekend i Barcelona 
* en liten & smidig kamera
 
Nu kallar spisen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: