2014-04-10
 09:11:55

Vad gör jag här?

Ser tillbaka på våra resor och undrar, vad sjutton gör jag här i Sverige? Sommaren är fantastisk men resten är inte alls lika underbar!
Om A skulle få erbjudande om utlandstjänst så skulle jag jubla! Vilken erfarenhet & upplevelse:)
Då var dom tankarna ventilerade;-)
Tur att våren är här(ibland!!!) så behöver inte längtan bli alltför stor.
Solen skiner & jag ska avverka lite måsten härhemma innan vi ska ut på långpromenad med King
Mini gillar honom,ibland alldeles för mycket;-)
Tur att han har så snäll,Isac har också upptäckt de roliga med hans öron och att klättra över honom,fram & tillbaka. Han får skylla sig lite själv tokhunden för han lägger sig precis där Isac är hela tiden.
Vad veckorna går fort förresten,imorgon är det redan fredag! Vi ska på middag & på söndag hoppas vi på ett Skansen besök,det skulle bli superfint väder så det passar väldigt bra:)
 
När våren är på ingång så får jag alltid samma känsla- Måste Vårstäda & förnya & piffa!;-) till min man's fasa
Jag försvarar det med att jag faktiskt inte gör så mycket annat eller har någon dyr hobby(eller klädkonto heller för den delen ;) )
Just nu spanar jag på ett fint skåp till köket,Mio har många fina! Prislapparna också;)
Det kanske dyker upp något som man kan göra under med lite vit färg!
Häromveckan var vi på Vitavillan & tittade med mig hem fick jag en ny brödduk& mugg:) 
Måste göra mig & dom små iordning nu:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: