2014-01-27
 09:48:50

Hipp hipp hurra för vår 10-åring <3

 
 
 
 
 
Fröken i familjen har fyllt år :) 10 år! 
Det är stort,tänk att 10 år har gått sedan jag fick henne i min famn för första gången.
Vi firade med paket och lite sång på morgonen.
Hon fick en massa kläder,monster High docka & en sjal. Lite i förskott hade hon ju redan fått börja rida!
Lite besviken vart hon nog;-) men hon leker inte direkt med leksaker längre. Det är lego & de dära dockorna som är på tapeten.
Nåväl,hon har inte klagat! I vanlig ordning bestämmer man dagens middag. Och hon önskade kycklingbitar i pitabröd med grönsaker & sås.
till efterätt blev det glass,maränger & chokladsås & ännu mera sång!
på lördagen firades hon av familj & några vänner.
Jag bakade och piffade,resultatet blev "Märtas tårta",cupcakes & kladdkakemuffins med hallongrädde & ett väldigt rosa tema ;-)
Cupcakes med rosa hemmafixade flaggor:-)
Hon fick topmodelböcker,pennor & presentkort på hästaffär!
Nu väntar middag för tjejerna i klassen,en ledig helg behöver hittas & då jag kan portionera ut resten av familjen under tiden:)
 
I övrigt händer det inte så mycket,vardagen flyter på med allt vad de innebär,J är på hästis på söndagar. Något hon tycker är väldigt roligt!
Jag ska fortsätta förmiddagen med lite städ & fix i vanlig ordning!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: