2014-04-04
 09:27:50

Äntligen Fredag!

 
 
Helg på ingång med mina fina❤️
Vi kom hem i slutet på förra veckan & sedan åkte A iväg under helgen,så denna helg är efterlängtad!
och fint väder ska det visst bli,få se vad vi hittar på förutom J's innebandyträning.
 
king fäller & jag dammsuger som en tok;)
dessa perioder är hemska & jag kan stundvis fråga mig själv varför jag som är pedant skaffade hund?!
Men..och ett stort men bör tilläggas så älskar jag den där håriga bollen & skulle inte vilja att vi gjorde oss av med honom...
men raka honom kan jag väl ändå få göra?
Så,vi fredagstädar & passar den vilda bebisen...
han har hårdtränat på att gå längs med saker hela veckan utomlands & fortsätter hemma- den mest livsfarliga tiden nu..Jag är så rädd att han ska slå sig!
Måste sätta fart innan vi ska hämta i skolan..
 


Andreas

Vaaad fin han är min fantastiska kille pappa älskar han så!! Tack älskling för att du har gett mig så fina barn!! men har man så vacker mamma så kan man inte bli något annat!! Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: