2014-04-18
 23:17:27

Påskharen:)

Har agerat påskhare ikväll,fyllt ägg med godis & gömt dom sedan. Imorgon får barnen leta!
Idag tog jag mig äntligen till stan! Jag & min fina vän A & våra bebisar spenderade några timmar därinne. Hittade min skinnjacka & en ny jacka till A,en burk till min skafferisamling & lite kläder till Mini som sliter kläder som jag vet inte vad :-o
Lunchade & fikade,en väldigt trevlig dag.
Bjöd på middag härhemma & gick sen på promenad till affären. Imorgon väntar påsklunch hos Svärföräldrarna & sedan ska jag röja ordentligt härhemma :) På söndag ska vi till Ikea,nya byråer ska kikas på & sofföverdrag sedan slinker det alltid ner ett & annat ;-)
innerkuddar & nya överkast till killarna ska jag komma ihåg:)
 
Resten av veckan har vi spenderat i parken & skogen..Grillat korv & lekt!
Dags för mig att sova!:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: