2014-03-12
 22:12:42

Att få drömma...

Har två nära vänner som reser till Barcelona i maj och oj vad jag vill åka med!
A börjar sitt nya jobb snart och Isac kommer bara vara 1 år då & de passar sig inte så bra att resa då tyvärr :-(
Skulle ändå vilja skriva Barcelona Here I come :-D
Men en annan gång kanske :-/
Väldigt avundsjuk är jag ändå,har länge velat åka till Barcelona men nu finns det viktigare saker än att jag ska komma iväg på en resa.
A har som sagt fått ett nytt toppjobb!
Så stolt över honom :)
Många positiva förändringar framöver.
 
Våren har visat sig idag,ägnade morgonen åt storstädning i killarnas rum. Rent & fint.
Putsade fönstret och tvättade gardinerna.
 
Sedan gick vi långpromenad i nästan 2 timmar i skogen med King & en vän & barn.
Hämtade barn på skolan,hade picknick i parken & en massa lek.
Bjöd på middag & barnen fortsatte busa.
Nu sover alla sött<3
Imorgon väntar sista barnrummet på en omgång av storstädning & sedan tvätt.
En dans med snabeldraken också. King har börjat fälla(hjälp mig!!!) så nu väntar en tid med massa massa hundhår som kommer driva mig till vansinne ;-)
Sedan promenad igen med trevligt sällskap:)
 
Men först ska jag samla lite sömn och drömma lite om Barcelona eller Thailand som är en återkommande dröm :-)
Till hösten/vintern hoppas jag på en resa för oss till värmen,gärna Thailand!
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: