2014-03-11
 22:54:57

Dagar som går...

Tiden bara rusar iväg,har tänkt flera gånger att skriva ett inlägg men så kommer livet emellan :)
 
Våren tex,härligt med sol & plusgrader
Affärerna bjuder på vår & sommarplagg!
Och jag vill ha ha ha :)
Dagarna består annars av lite måsten,hämta barn,rasta hund & lite mera barn & deras vänner.
Och lite renovering härhemma,fondvägg i sovrummet tex.
Jag har projekt storstädning i barnens rum igång.
Tvättar allt som går,dammar & rensar m.m
Så fint det blir!
 
Isac har varit sjuk och sovit nästintill inget alls på nätterna men inatt sov han & det var så skönt!
Dom timmarnas sömn behövdes.
Energi påfyllning kort sagt.
 
Barnen mår i övrigt bra,J ska börja på bandy och Fröken J går redan på ridning.
Jag längtar efter en utomlands resa
inatt drömde jag om Thailand.
Kunde känna lukten,värmen & energierna.
Åh vad jag vill åka igen..
 
Dags att sova nu:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: