2014-01-09
 08:19:04

Lull lull & gung på öppet hav!

Barnen har kommit iväg till skolan- Hej Vardag & rutiner!
Igår var dom väldigt trötta & spenderade eftermiddan i soffan iklädda myskläder.
 
Från det ena till de andra,vi kom iväg på vår lilla resa,till Tallinn närmare bestämt.
God mat och trevlig shopping,firade min födelsedag där också. Gjorde fynd på Zara och fann den perfekta plånboken med plats för min mobil :)
I present fick jag också en parfym från Hugo Boss,åh vad gott den luktar!
Sedan innan har A avslöjat den stora presenten.Besöket hos delfinerna på Kolmården- En dröm som går i upplevelse!
 
Barnen skötte sig exemplariskt och det fanns mycket för dom att göra!
Isac,var som alltid när vi är iväg,väldigt nöjd och tittade med stora ögon på allt omkring!
Vi kom hem igen på söndag förmiddag & medans A åkte för att hämta King så bakade jag.
Vi väntade middagsgäster, A's föräldrar & Familjen S
Fick tallrikar till min samling Matteus och en gosig pläd :)
Bara 3 tallrikar kvar till komplett,och då kan jag börja samla på något annat ur serien. Är väldigt Inne på porslinet med fjärilar!
 
Det kliar i fingrarna för att inreda,måste komma iväg och handla innerkuddar till dom nya kuddfodralen och överkast till killarna. Vita tänkte jag.
Funderar på rumsbyte också,något min man kommer svara med en djup suck ;-)
 
Svammel,svammel!
Dags att göra lite nytta istället. Den där tvätten försvann visst inte och diskmaskinen ska startas!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: