2013-09-18
 23:27:22

Tillfreds men ändå inte....

Jag har fantastiska vänner som jag värdesätter högt och älskar ännu mer❤
En underbar Man & fem helt vansinnigt fina barn❤
Ikväll läste vi boken trollsagor,mycket mysigt!
 
Idag har vi även varit på möte & fattat beslut 
Jag har handlat inför J's kalas på Lördag & födelsedag på Fredag!
Han får en cykel,en Carströja & en randig med en traktor skissad på & biobiljetter till Premiären av Filmen "Flygplan" :)
På Fredag går vi även till McDonalds & äter efter Herrns önskemål & glass med Jordgubbar till efterätt.
Till lördagens kalas ska jag göra en härlig buffé med godsaker!
Tårta,småkakor,mini cheesecakes, bullar,cupcakes & chokladbollar & fruktfat
Kanske något mer:)
 
 
Isac❤
Vår högt älskade lilla plutt rullar runt & ålar sig runt, "stoppa tiden nu"
Den går för fort,snart är det dags för mat & gröt..
Min bebis❤
Mina barn,- Dom gör mig lycklig in i själen!
Tillfreds med livet!
Bara stoppa tiden lite!
 
Imorgon ska jag & dom små städa,en riktig storstädning :)
Inför fredagen & dess besök & lördagens kalas..
De ska dammas ,putsas & fejas...
Sen kan vi njuta av doften av nystädat! Härligt!
Dammmsuga lär jag få göra måååånga ggr om dock-
Vovven fäller sommarpälsen,hujeda mig!
En naken schäfer är väl inte helt fel? 😝
För jag har så svårt för hår!!
 
Julia har börjat på fotboll,något hon tycker är riktigt skoj & de glädjer mig,hon provspelar nu ett par ggr men har redan bestämt sig,så det är nog bara för oss att handla tillbehör..
 
Jag vet inte,men livet leker & jag mår så bra !
Jag är så lycklig!
Jag kan titta på A & känna sån enorm kärlek & tacksamhet över att få dela mitt liv med honom
Få ha en familj tillsammans med honom❤
 
Nu måste jag dock sova,Lill-Prins Bus har börjat stöka en aning på nätterna,han drömmer tror jag lilla hjärtat!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: