2013-09-08
 20:23:04

Tala är silver Tiga är Guld....

Ett så väldigt bra ordspråk,men som så få följer!
Vet ni om att det finns personer som verkligen är elaka?
Tydligen får man säga exakt vadsom helst när man talar med någon som har fem barn!
Jag bet ifrån - lite..
Jag vill inte vara otrevlig & jag fann inget sätt att bita ifrån på - på ett trevligt sätt
Jag försökte istället få fram vad jag faktiskt har presterat under åren.
De hördes inte,då talade jag för döva öron!
 
Innerst inne vet jag dock allt jag behöver för att sträcka på mig & vara stolt!
Så in i Norden stolt över mina fina barn!
**********************************************************
Söndag= Städdag
Jag har putsat fönster,sytt upp gardiner,bäddat rent,storstädat alla barnens rum!
De sista tar jag imorgon.
Vi har även lekt ute och varit på promenad med King!
Nästa vecka är så gott som fullbokad :-/
Jag kommer vara i farten mest hela tiden.
Och på lördag är det "skolfest"
Och kalas på Fredagen..
Skolfoto,skoljoggen,fiskeutflykt m.m
Jag är väldigt tacksam för min almanacka 😃
 
Barnen är nyduschade,öronen rena & naglar klippta 2 av 5 sover men alla ligger i sina sängar förutom Isac som ligger i min famn & myser❤



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: