2013-09-02
 21:45:57

Min A ❤

Min Man har varit iväg på en snabb jobbresa
och på Arlanda har de öppnat en Victoria Secret butik :)
Jag bad honom igår att kika inom där & köpa en av deras gudomliga bodylotions.
I telefon idag så lär han så övertygande Artt han inte hunnit,det hördes nog T.o.m på min röst ;)
Men!! När han kom hem så ställde han den vackraste av alla påsar på bordet & jag gav ifrån mig ett glädjetjut :)
Body spray & olika lotions,alla doftade himmelskt gott :D 
Oj,vad glad jag blev!
Han är underbar min Man❤
Världens bästa man...Som jag älskar dig & ditt fina & omtänksamma hjärta du bär ❤
 
Annars så har dagen varit sådär,Mini har varit i sitt esse :-/
Bus & påhitt mest hela tiden,man blir matt tillslut !
Imorgon ska hon till dagmamman & jag & Isac ska städa & mysa!
 
Alla barn sover äntligen,ska lägga Isac i sängen bara...Längtar efter en dusch & sedan få smörja in med någon av de underbara krämerna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: