2013-09-22
 00:16:07

Kalasdag & Febrig Lill-Prins...

Kalas idag,för våra vuxna vänner & familj!
Städa,fixa,dona först & baka..Hade en röd liten kompis till hjälp ;-) Som gjorde bakandet busenkelt!
A fick handla,kasta på tippen,hämta paket & rasta vovve!
Killarnas nya matta hade äntligen kommit,och fint blev det på deras rum:)
Jonathan fick fina presenter,böcker,trashpacks,kläder,spargris,biobiljett&pengar..
Skrattade gott åt spargrisen som var fylld med enkronor!
Räknas skulle dom också...Han blev rik sa han,vår lilla kille!
Fikat gick åt också,och han älskade "Bilar" tårtorna jag gjorde:)
och jag fick träffa mina fina vänner som jag saknat❤️
 
S&M + barn stannade kvar och åt pizza med oss,och barnen lekte förfullt!
Har städat det mesta efter kalaset,resten får vi ta imorgon.
Ska även försöka komma iväg och leta höstjacka till J & en fleece overall till vår lilla Prins!
 
På tal om lilleman,så var han inte alls dig själv idag,och de visade sig att han hade feber lilla plutten :-(
Jättehängig och sa knappt någonting..
Efter lite alvedon Piggade han dock på sig och somnade sedan gott vid 21...
Jag ska göra detsamma nu...
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: