2013-09-20
 21:36:49

Jonathan 7 år 🎈🎉🎈🎉

Idag fyller Jonathan 7 år...
Jag minns denna dag för 7 år sedan som attdet var igår ❤️
Just nu då,låg jag på uppvaket och min bebis befann sig på neonatala intensiven
En liten plutt nästan 10 veckor tidig 
43 cm lång och vägde knappa 2 kg!
Tiden efter när han blev sjuk,respirator m.m,
är en upplevelse jag inte ens önskar min värsta fiende!
Jag är tacksam för varje dag med honom
Att han kämpade så & stannade hos oss ❤️
 
Han an är en kämpe vår älskade lilla kille❤️
 
Nåväl,dagen har firats med paket- en ny cykel som han cyklat flitigt på mest hela dagen
Ett frisör besök på egen begäran och så val av mat 😃
Vi bakade tillsammans också,fikade lite och så fredagsmys!
Nu sover han gott!
Imorgon är det kalas för honom
Och jag har MASSOR att göra som alltid vid kalas😉
Städa lite,göra tårtorna,pynta lite & baka de sista!
Men,vad gör man inte för de finaste man har här i livet?:)
 
För en ynka 50-lapp idag så klippte jag lugg,lite mer frisyr blev det och något jag var ute efter.
Väldigt nöjd!
En lugn stund i soffan nu,morgondagen kommer vara hektisk somsagt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: