2013-09-17
 20:08:46

Höst!

Jag tror hösten är på ingång nu,friskare i luften,kyliga mornar!
Men sedan behöver det inte bli mer!
Snö & Vinter kan vi hoppa över!
 
Vi har det väldigt fullt upp för tillfället,en vardag som skall funka,hemmet & allt kring barnen.
A har ett ännu större ansvar på jobbet en tid framöver.
Min almanacka är min räddning många gånger!
 
Jag planerar inför Jonathans kalas på lördag för nära & kära
Och hans kalas för kompisar
och namngivelse 
Ja,vi har bestämt oss för en namngivelse...
Och en hel del annat.
 
Mini höll på att somna vid 19 men somnar hon då,så vaknar hon mitt i natten.
Men nu fick hon nån slags energikick,vi får se hur denna kväll slutar..
Hennes mamma är final i allefall ;-)
När alla barn lagt sig ska jag ta hand om köket.
Jonathan hade med sig en vän hem idag och A kommer sent,så King har fallit helt på mig idag.
 
Nej,få sista barnen i säng :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: