2013-09-27
 23:36:10

Besök & drömmar...

Discot vart inställt pga sjukdom tyvärr.
Hade några besvikna barn härhemma :-/
 
Men trevligt fick vi ändå!
J hade med sig L hem från skolan & vi rastade King & åt mellis,sedan gick dom över till L för att leka och stannade där tills strsx efter sju :)
J hade haft en bra eftermiddag.
Hemma fylldes det på med barn och en fin vän❤️
Huset fullt efter ett tag,men jag trivs så!
Det bjöds på middag men innan middagen jagade jag glassbilen
Jag hade lovat Mini att handla därifrån & jag håller vad jag lovar!
Middag blev det & så glass till efterätt:)
 
Jag & S tog kvällsrundan med King,fick en stund att prata utan stora grytor till öron😉
Diagnoser,uppfostran & bemötande!
Skönt att få ventilera ibland!
A fick middag han med.
Helt enkelt en trevlig fredag med fina vänner!
 
Huset vi ska titta på på söndag är jag frälst i just nu,jag drömmer mig bort & ser vad man kan göra för att sätta vår stil på huset❤️
Det är inte bra att fästa sig såhär,det vet jag!
Men jag drömmer lite och det får man alltid göra!
Får se om man ändrar sig på söndag efter visningen...
Eller så faller man ännu mer för det & då blir det jobbigt,men de får man ta då 😉
 
Dags att sova,imorgon är en ny dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: