2013-10-31
 17:14:14

Skogsmulle...

För tredje(?) dagen i rad har vi spenderat ett par timmar i skogen,idag hade vi med oss både pannkakor & nybakta muffins & varm choklad förstås ;-) Annars går det inte För sig!
 
Men måste nog byta ställe snart,kojan börjar bli tråkig,eller släpa med hammare & lite spik...
Idag öste regnet ner också,blött & lerigt men humöret på topp!
När vi kom hem var vi dock kalla,blöta & leriga! 
För att inte tala om hunden :-O 
Övervägde att låta honom sitta i trappen & torka ;-)
Tänk vad underbart det hade varit med hus nu,
inatt drömde jag faktiskt om att vi flyttade in ett hus
Ett rött,med tambur & vita knutar...Stort fint kök också..Tänk när den drömmen besannas :)
 
Isac sover gott om natten nu också,vaknar bara en gång & det är jag så tacksam för!
 
Nu har Isac ätit klart,maten puttrar på spisen ( har faktiskt hållt vår veckomatsedel hela veckan!!) imorgon står sjömansgryta på menyn :)
Idag blir det korvstroganoff 
 


Din Älskade man

Älskling jag lovar inom kort kommer vi att bo i hus vi skall bara hitta det rätta!!! du vet vad vi har för krav det skall vara poool eller vi skall kunna bygga en och min kära bastu!! Älskling snart är vi där!! ÅÅÅÅÅÅ i morgon sjömansgryta så himla goo min hustru!! Love you!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: