2013-10-06
 06:18:12

Lilla ❤️

Isac är sjuk,han har hög feber & är jätte kinkig lilla plutten :-/
Så inatt har jag inte sovit alls knappt,sammanlagt en timme om jag har tur!
 
Igår (lördag) så var vi iväg & inhandlade lite vinterkläder & skor...Hittade jacka till J & nya vinterskor till Mini,och lite kläder:)
Barnen fick lite nya leksaker också,för dom är inte alls bortskämda ;-)
Jag fick med mig hem två paket servetter😉
Där vi var ,finns det så himla mycket fint!
Nästan som en mindre form av Ullared!
Dom har mina favoritmärken också tex Miljögården som gör så fina saker.
 
Till middag blev det köttfärslimpa & vi hade vänner till barnen på middag också! 
Efter fredagsmyset gick dom hem,barnen höll ändå låda till långt efter 22 :-/
Isac var inte alls nöjd!
Försökte hitta tid att lägga ut lite saker på en köp&sälj marknad...Bättre att sälja av det än att låta det ligga & samla damm i källaren!
En overall,skor & fodrat regnställ har förmodligen redan blivit sålt😃
 
En ny dag,med en trött mamma med all säkerhet!
Får se vadför väder det blir idag,de vanliga- Bädda rent & städa lite blir det i allefall...
Ska försöka ta mig ner i källaren också,behöver få upp en flyttkarton & lägga ner Isac's allra första kläder...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: