2013-10-24
 09:09:30

Hektisk vecka...

Äntligen säger jag! Är denna fullbokade vecka till ända...
Jag har varit i farten mest hela tiden denna vecka hittills,både i kropp & knopp ;-)
I huvudet är det planering av disco i T's klass & J's biokalas ( och alla andra tusen ting!!)
Och benen har fått jobba flitigt med att springa runt & passa alla tider & besök,hundpromenader m.m...
Kanske inte konstigt att jag är - 3kg på vågen.
Ja,alltså från inskrivningsvikten med Isac :-)
Egentligen är det inget jag bryr mig om eller hetsar upp mig för:)
 
Mini har varit hemma med oss förutom en dag hos dagmamman,hon vill inte gå säger hon & då behöver hon inte det heller!
 
J har simskola idag & ska då inte hämtas förrän 13,det ger mig en stund extra hemma!
Idag har jag mycket att göra,städa & tvätta!
Imorgon måste jag laga en rätt till Julia's klass knytis halloween fest!
Jag ska rensa de sista två skåpen också & sedan är det rensat & fixat överallt...Som balsam för själen ❤️
 
Igår blev jag lite rädd faktiskt,fick lite likadana symtom som när jag vart sjuk..Snurr i huvudet,stickningar i höger ansiktshalva & lite till..
jag gjorde då tvärtemot vad jag gjorde när jag verkligen blev sjuk...Jag la mig ner i soffan & gosade med bebis & lät allt annat vara! Efter en timme lättade det,dock känns det fortfarande i ansiktet men de har heller aldrig riktigt försvunnit :-/
 
Jag måste nog sätta lite fart här nu:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: