2013-10-15
 22:16:45

En dröm i uppfyllelse ❤️

Vår lilla Kråka aka Isac har fått tillbaka rösten :)
Tänk om jag kunde få tillbaka min bebis som sov som en dröm på natten också😉
Det är inte alls så "illa " som när han var sjuk men inte heller bra,han bökar&stökar lilla Prinsen & hans mamma (och pappa med för den delen) lider av en smula sömnbrist 😴 
Man skall aldrig säga för mycket sägs det & allt vårt kvitter & belåtenhet över den väldigt nöjda bebisen får vi nu äta upp med råge😕
Nåväl,detta hör bebistiden till,så det är bara att härda ut!😊
 
Idag var vi iväg på tidigt morgonmöte och även de sista,det var inga konstigheter så dit behöver inte vi gå mer!
Tog en fika i väntan på att butikerna skulle öppna,hade lovat mannen min att handla nya jeans till honom. Två par vart det,väldigt snygga & dra mig baklänges vad dom satt snyggt på
Min fina Man ❤️
Lämna storbarnet i skolan & hem för att ordna morgonbestyren..
M kom förbi på fika& pratstund,promenad med King & hämta skolbarn som varit iväg på simskola idag!
Eftermiddagen har susat förbi & imorgon har barnen studiedag & jag har alla hemma!
Dom ska få storstäda sina rum har vi bestämt 😉 
Damma,rensa,ordna snyggt i skrivbord & garderob & dammsuga ,skura golv!
Jag gissar att jag är en mindre omtyckt mamma imorgon Hihi....
På kvällen ska jag & A iväg,barnen blir hemma med barnvakt förutom bebis såklart 
Och på fredag ska jag & min kärlek ut & äta,och barnen ska på disco även då har vi barnvakt härhemma som ordnar! Är tacksam för våra fina vänner!
 
Såg att ni är många som kikar in här?:)
Vilka är ni?:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: