2013-11-21
 08:44:16

När livet springer före...

Sommaren & hösten har verkligen gått i en rasande fart.Någon vinter finns det inte att prata om(än!!) & det är helt okej för mig men barnen längtar efter snön! Och ja,en viss julkänsla kanske infinner sig om det kommer lite snö men den kan likväl vänta till december ;-)
Har ni börjat med julklappar?
Det har vi,en liten bit men inte som jag sagt varje år. Att jag ska vara klar i god tid.
Men, i år vet vi exakt vad som skall köpas!
Bara att klicka hem ifrån nätet :)
 
Vi var på husvisning i helgen,ett riktigt drömhus!
Perfekt i storlek,i vår stil & i ett väldigt mysigt område!
Jag är lite förälskad & kunde se framför mig livet där...
 
Idag är Mini ledig & de andra barnen i skolan!
Jag har lite att stå i hemma...Den eviga tvätten & att dansa med snabeldraken..
Sen ska vi hämta J i skolan & ta med King ut i skogen.
 
Till Lilla Bus-bebisen,han tränar förfullt på att komma upp i krypställning & på så sätt komma framåt (han liknar de där gröna larverna)
Han kommer bli en mycket nöjd bebis när han väl kryper tror jag!
Kaffekoppen är tom & dags att starta dagen:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: