2013-11-13
 09:02:20

När du kom till oss....

Det var en lång väntan när Isac skulle komma,
med tanke på allt de onda så trodde jag att han skulle komma tidigare!
Men dagarna gick och BF närmade sig fort.
Det var en lång s.k.a latenfas
Onda och täta värkar för att sedan glesna ut.
Men så på Måndagen bestämde dom sig för att hjälpa på traven,mycket pga historien med J & ett kejsarsnitt i bagaget.
Med facit i hand är jag glad att jag var så bestämd.Nu vet jag att om vattnet gått hemma så hade Isac inte funnits här hos oss idag.
 
När allt hände,gick det så fort! Så jäkla fort!!
Dom sprang,och jag minns att jag tänkte "Dom låter verkligen stressade" för det gjorde dom.
Det var en viss panik i allas röster.
Någon hojtade "Micropaus..Micropaus" men fick ett stressat svar "SÖV söv NU"
Jag hann tänka," vad ska dom micra?"
Sedan viskade någon i mitt öra
"Allt kommer gå bra.." Medans jag somnade...
 
När jag flera timmar senare vaknade upp så hade jag ondare än vad jag nånsin haft,det var en smärta jag inte önskar min värsta fiende.
Men Isac mådde bra och det var det viktigaste<3
 
 
Idag blir han 6 månader mitt lilla lyckopiller,
en av 5 lyckopiller i mitt liv.
Jag älskar dig bortom alla gränser,över land & hav & upp till månen & tillbaka miljoner varv därtill...Älskade Bus-bebis & Vår Femma<3
 
 
Idag är det bara Jag & han hemma
Vi ska städa lite & förbereda middag
A har kvällsmöte & J ska ha mörkertema i eftermiddag.
Först en stunds soffmys efter en bökig natt
Stackars pappan i familjen som måste jobba efter en sån här natt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: