2013-11-03
 11:15:13

Helgfrukost...

De tåls att säga (skriva) flera gånger om,men frukost på helgen är det bästa!
Äta i lugn&ro & massa gott uppdukat!
Faktiskt enda gången jag äter frukost:)
 
Idag är det storhandling,tvätt,kalas & middags gäster som står på agendan ❤️
Och så måste jag handla present förstås till kalasbarnet.
När jag var liten så låg presenterna till kompisarna kring 100-lappen,idag kommer man ingen vart med det!
 
*********************************************************
Söndag:
Då var det söndag,tråkigt väder passar en tråkig söndag ;-)
Igår var J iväg på halloween kalas,det blev ett flygplan från den nya filmen & sopgubbar i present!
Jag hann också med att handla present till M & M :) Lite nya kläder blev det!
A åkte iväg & bastade medans jag gjorde det sista med middagen!
Sen kom M&J med barn & M& L med barn över på middag...Mycket trevligt,energi påfyllning!
Jag fick en fin present av M :) inslagen i cellofan (är rysligt svag för saker inslagna i cellofan 😊)
 
En väldigt trevlig kväll,de stora barnen dov sedan över hos vänner & våra små somnade sent!
Jag ska ägna söndagen åt städning & parken!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: