2013-11-07
 22:50:50

Hela veckan....

 Fredag imorgon & T's klass disco!
äntligen!
Ska bli skönt att släppa det och gå vidare!
Det har (är!!!!) så mycket kring detta,imorgon lär jag få springa benen av mig för att hinna allt!
 
I måndags var ännu ett sånt där fantastiskt möte,det ger så mycket dessa möten & gör så mycket!
Annars så har vardagen rullat på
Städa,lämna&hämta etc etc...Livets gilla gång & jag gillar det ;-)
 
Dock så behövs det rensning i mitt liv,inte bara tomma ord nu utan göra verklighet av det också.
Jag begär inte mycket men man får faktiskt både ge & ta...
Men det är det inte alla som förstår!
 
I helgen hade vi fint besök av vänner,middag& barn bus <3
Fick en väldigt fin present av M,mumsigt godis ( med texten Tycker om dig) & oj vad det värmde!:)
ett doftljus som ger ro & en sån söt liten ängel...Mycket uppskattat!
 
Imorgon ska Mini ha lek kompis på förmiddagen också,jag har lovat pannkakor till lunch:)
Idag vart det min plastmammas's kycklinggryta ( min pappas fd sambo )
Den är så himla god!
Och dagen till ära (ni vet väl om att det är kladdkakans dag?) bakade jag en kladdkaka:)
Som vi mumsade på till efterätt...
Kvällen har ägnats åt att städa kök & ta hand om tvätt & mejla ut detaljer om discot *pjuuu*
Och nu landat i soffan med en sovande mini i min famn..Min lilla skruttfia<3
Isac har fått in lite rutiner nu,han vaknar vid 7 & äter,byter blöja & kläs
sedan sover han vid 12 igen & c:A 2-3 tim
Powernapar vid 17-18 i ungefär 20min & somnar sedan för kvällen vid 21...
och vaknar en gång per natt!
Hejja min bebis! Fortsätt så:)
 
Ska kika lite på tv innan det är dags att sova!
 


maja

Härliga rutiner. Njut! Kladdkakans dag? Det musse jag. Säg till i förväg nästa gång ;-)
Kram



PUBLICERAT: 2013-11-08, 15:11:02 | URL: http://majasandrum.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: