2013-05-04
 21:47:48

Världens bästa.....

Lång frukost med massa gott,pyjamashäng - De är helg! :)
Obligatorisk dammsugning eftersom vovven fäller vinterpälsen intensivt nu :-P Och jag inte kan hantera hår!;)
Sedan tog jag min stora tjej och åkte till centrum och fyllde på hennes garderob,en massa nya fina linnen,toppar & tröjor,shorts i fina färger och leggings/tights..De behövdes efter rensning!
En fika hann vi också med...
T var hos kompis och A var i skogen med dom små och vovven.
 
Sedan hem,och då kom min fina C över som är gräsänka en vecka...Vi handlade lördagsgodis och hängde i parken!
A gjorde iordning J för kalas i bowlinghallen och förberedde middag.
Lite lördagsmys och en Mini i sitt ess ;)
Barnen ser man inte mycket av när vädret är såhär underbart,dom hänger mest ute med vänner.
 
Nu ligger alla iallefall,förutom T som valde att läsa bok,han slukar böcker som sin mamma:)
Ska alldeles strax ta en kvällspromenad med Vovven
 
De verkar inte bli någon bebis denna helg tyvärr :-/ Har bara pinande ont mest hela tiden,och trycket neråt är enormt!
Jaja,det är väl bara att acceptera att h*n kommer när h*n känner sig redo..Även fast jag är mer än redo!
Men en aningen rädd för smärtan,för ack vad ont det gör....
 
Nej,ut i mörkret med min pojke <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: