2013-05-07
 10:23:09

Underbara Väder!

Försöker njuta av de fina vädret och "lugnet"...
Att livet har sin gilla gång..
Men,de kommer väl alltid ett men?
Jag vill föda barn nu,orkar inte vara otymplig och tjock,ha ont,inte kunna röra mig obehindrat.
Jag vet att dagarna efter förlossning inte är en dans på rosor,men sedan är jag mitt vanliga jag fort! Energin och x antal kilo mindre!!!
Herregud unge kom ut!!
De är inte möjligt att gå tiden ut med 5:e barnet speciellt inte efter alla bekymmer,tortyr kan man kalla det med en viss överdrift ;)
Har en klump i halsen,och skulle helst bara vilja lägga mig under täcket och gråta lite!
 
Istället så yr jag runt,dammar,städar,putsar,tvättar,vädrar....
Promenaderna med vovven ger åtminstone andrum,när vi går där i skogen och allt är tyst & stilla...
Sen blir jag väldigt trött och då vilar vi tillsammans:)
Han har kommit att betyda väldigt mycket på kort tid,en självklar familjemedlem <3
 
Nej,ska vika tvätten och göra mig iordning...King har en inställd klocka när vi går ut så snart kommer han springa runt benen på mig och visa kopplet;) Sötnosen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: