2013-05-06
 21:18:39

Omtumlande dag....

Så snopen och snuvad jag känner mig efter denna dag!;)
Men men...
 
Hämtade Mini hos vikarie,vart lite konfundersam? De var 19 grader och hon hade både fleecetröja,jacka och mössa!!
Jag gick i tunn T-shirt & kofta...
Klädde av henne direkt min lilla Tulta...
Mötte upp skolbarn,hem & slängde in alla saker och tog ut King på promenad...Vi gick en lång runda och sedan hem,lagade middag fort för klockan tickade...K & barnen kom över en stund :)
Sedan började nattningen,med en skvätt av "världenssämstamamma"...Ont och noll tålamod...Fy vilket dåligt samvete man får!:-/
Efter mycket om & men la jag mig och gosade med dom...Då somnade dom fort <3
Har fixat lite nu på kvällen,vikt tvätt & startat diskmaskinen.
 
A kom också efter mycket om&men iväg på hockeyn som tur är!
Jag njuter av tystnaden och lugnet,om jag ändå orkat satt mig vid symaskinen.Har så fina tyger som väntar på mig....Vimplar eller lapptäcke är tanken!
måste ordna två födelsedags presenter också,och ordna punkteringen på Julias cykel!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: