2013-05-02
 13:28:02

När tiden stannar för en stund...

Vi har haft en trevlig Valborg,besökte brasan och barnen fiskade fiskdamm och tog lotter!
Fick besök efter också av M&M med barn...
 
Igår var A ledig,han fick äntligen komma iväg och köra cross! De är han så värd min man:)
Jag pysslade hemma,sedan gick vi och mötte upp A med king så gick dom på skogspromenad!
Vi andra lekte i parken.
Grillade korv till lunch och var ute hela dagen...
In för dusch och middag,barnen valde pannkakor och vi åt kina mat på kvällen..Så gott:)
 
Idag var det dags för MVC,ett besök jag inte trodde skulle bli av,snopet!;)
Vart så så så rädd! De tog en lång stund innan hon hittade bebis hjärtljud...Tiden stod still och katastrof tankar hann komma....Började gråta men hon hittade dom...och jag kunde andas ut....
Nej fy...ut med bebis nu!! 
Vet inte vad jag ska göra för att sätta fart på värkarna...
Vill föda nu!;)
 
Nåja,efter Mvc köpte jag nya gummistövlar till Mini,hon hade hål i sina upptäckte jag!
Och present till ett kalas som Jonathan ska på på lördag...
Bussen hem och ut med King på promenad,hämtade J efter lunch på samma gång...
Nu är det soffläge en stund innan Mini ska hämtas!
Sedan blir det nog parken tills de är dags att laga middag och imorgon är det fredag redan!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: