2013-05-28
 04:47:55

Lätta hjärtat....

Finns en del saker jag skulle vilja skriva om,lätta hjärtat om men det passar sig inte här är jag rädd.
 
Har aldrig bedrivit nå självömkan men här borde jag åtminstone kunna tycka lite synd om mig själv?
Såret vätskar en hel del och jag har fått feber,så nu på morgonen åker jag jag & Isac in till gynakuten för koll,får väl en penicillin kur och rengöring :-S Usch! Jag blir väldigt illamående när jag eller ngn annan rör snittet.
Nu har jag i allefall vågat titta på det. De ser "fint" ut förutom där det vätskar.
 
Klockan ringer snart,T ska på utflykt till Skansen så jag ska packa matsäck till honom också,denna gång beställdes pastasallad:) Och imorgon ska J ha matsäck och på Fredag ska T ha matsäck igen. Många matsäckar ;-) 
 
Isac har fått torr blöja och mat,jag kan inte somna om,de svider i såret och huvudvärk har jag.
 
Längtar tills att jag är helt återställd och kan rodda hjulet själv. Med hund,barn & hem. Inte vara beroende av någon annan.
Allt är så mycket bättre och lugnare då.
kanske penicillin kuren får mig ordentligt på banan?:)
De tror jag säkert.
Ska blunda den sista timmen innan klockan ringer annars blir det en väldigt jobbig eftermiddag,kroppen brukas på ett annat sätt efter ett snitt så man är väldigt trött och har väldigt ont på diverse ställen efter en dag på benen. Min höft och svanskota skulle jag kunna skänka till bättre behövande,oj vad mycket sämre de blev efter graviditeten :-(
 
Så,då har jag klagat färdigt. Men de får jag göra här. Valfritt att läsa:-))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: