2013-05-08
 08:19:48

FredagsOnsdag....

Sista dagen för barnen i skolan/dagmamma för denna vecka,blir långhelg!
 
Julia ska på klassdisco i eftermiddag så de blir en promenad dit för att lämna henne,A får nog hämta tänkte jag för det slutar när han brukar komma hem!
 
Eftermiddagen igår gick i rasande tempo,hade T's kompis här och dom övade på förhöret tills idag,och så förhörde jag dom.
Lagade middag och åt snabbt,A kom hem för att gå på möte så jag tog ut vovven på promenad,han hann hjälpa mig med duschen av de minsta :)
Svårt att sova,men vid nio var det tyst! Och jag fick kväll...Och hemmet var iordning:)
 
Idag blir de det vanliga och sedan ut med vovven,ska hämta Mini tidigt också!
I helgen är det två kalas som står på agendan!
Måste köpa presenter till det.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: