2013-05-06
 08:09:58

Evig väntan!

De tjatas mycket om bebis nu,men jag längtar så!
Och jag har ont till&från på de sättet man har när allt sätter igång! Men såklart stannar det av :-(
 
Igår hade vi kompisar till barnen här hela dagen,vi var ute i parken och njöt av de underbara vädret mest hela dagen.
På eftermiddagen gick jag & Mini in,hon var alldeles slut efter en av hennes berömda vaknätter..
Jag sysselsatte mig med att tvätta och A lagade mat. Mini's vän C kom och lekte och åt middag här:)
Barnen duschades och jag tvättade deras jackor m.m
A's vän J kom också över på middag och vid läggning åkte dom iväg & kikade på crossen...
Barnen somnade rätt fort och jag tog hand om de sista...
Fick väldigt ont,och hoppades på att de var på G men icke,är så svullen om händer,fötter & ben. Inte alls skönt.
 
Idag ska A iväg på hockey och jag är beordrad VILA ;-)
Så det är väl planen,tråkigt är att han kunde gått på Bruce Springsteens konsert i helgen om vi hade vetat att bebis inte skulle ha kommit,det är något jag verkligen vet att han skulle velat,men de kommer väl förhoppningsvis fler chanser.
 
nej,familjen är iväg och jag ska bara ordna med de dagliga...Diskmaskin och lite plock...Och promenad med vovven:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: