2013-05-03
 21:41:57

Att ha något gemensamt...

Precis så sa min Man nyss,nu syftade han på sport;-) 
De vore kul om vi hade ett gemensamt intresse och så syftade han på sport! 
Jag tycker att de räcker gott att jag inte klagar /gnäller när det visas sport utan att han får titta i lugn och ro & utan sur Fru :-P
 
Sen tyckte jag väl också att det finns andra saker att ha gemensamt..Då kan han dela mitt inredningsintresse och för att sy saker hehe;)
 
Nej,vissa ting är till för att ha var för sig:)
 
Dagen har gått i rasande fart,med underbart väder!
King fäller hela vinterpälsen på en gång känns det som,så idag har jag dammsugit 2 ggr;)
och fixat allt det vanliga...
Vi gick en xtra lång promenad i skogen och när vi kom hem så vilade vi tillsammans.
Han vart sur när han fick ligga på balkongen när jag dammsög,han är väldigt gärna med/är ivägen annars...Så han satt med huvudet över soffans ryggstöd och tittade surt på mig;)
Men sedan vart vi kompisar igen haha:)
 
Hämtade barn och hängde i parken,Jonathan var arg som få och väldigt ilsk för ingenting och Mini klättrade på alla ställen hon inte får så de var ett smått ansträngande parkhäng idag :-P
Lite blocket till försäljning varning;)
 
Till middag blev de hamburgare och sedan lite Fredagsmys ( läs kaos) De krossades ostbågar och orangea fingrar som följd....De fick bli stor rengöring direkt....
A veckohandlade efter jobbet så medans han gick ut med vovven,plockade jag upp alla varor!
 
Nu ska jag fundera ut bäst sätt att vräka bebis!;)
Allt är klart,så det är bara för lilla hjärtat att komma<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: