2013-03-24
 11:27:44

Smärttröskel....

I fredags städade och tvättade jag det lilla som fanns,fick dock väldigt ont efter...Närjag hämtade barnen var de inte långt från Tårar:(
 
Vi gjorde pizza och sedan fredags mys till Barda &gladiatorerna...Julia sov hos sin kompis,de två minsta gav upp 5 min in i Gladiatorerna ;)
 
Igår var vi iväg & handlade...Sedan väntade middag härhemma för några vänner...Min man var kocken & gjorde gudomlig gott kantarellsås/stuvning,oxfilé & potatisgratäng..Jag stod för potatis skalning & sallader ;-)
Lika ont  fick jag dock för det,så jag vilade på soffan en bra stund innan alla kom:)
Dukade och så...
Fick fina blommor :) Så trevlig gest tycker jag...Sedan hade vi en trevlig kväll med god mat & skratt...M stod för efterrätten fruktsallad,glass&grädde!:)) Mums!
 
Blev en sen men väldigt trevlig kväll:)
 
A är iväg och hämtar vår Fröken från sin övernattningshelg,vi väntar på lekdejt & sen skulle jag behöva gå en promenad förbi svärföräldrarna & lämna en lite försenad present som vi inte tog med på resan..
Först lite mer vila för mig,har svårt att tro att jag kommer gå tiden ut när jag får såhär ont lätt :-/
Men man ska aldrig säga aldrig...
 
Söndag innebär även dusch & renbäddning & förberedelse för en ny skolvecka,ska hjälpa påskharen också ;-) Och på läkarbesök..
 
Nej,lek time:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: