2013-03-05
 20:08:32

Pyssel och galen längtan....

Har varit hos min svägerska aka syster yster idag Och pysslat födelsedags present:) Kollat gamla kort...Hittade kort från när Minivar alldeles ny och de var uppe på BB & hälsade på...Vilken knubbis hon var,lilla skruttan <3
Tyckte att jag såg oerhört fräsch ut för att vara nyförlöst ;-) kan man ju alltid glädja sig åt! Haha:)
Tycker de är roligt att titta på kort..
 
Var i centrum en snabbis också,de där skinnpåsarna man en gång hade har fyllts ut lite och en ny bh behövdes ;) hittade leggings också..
Hämtade Mini & så åkte vi till skolan för drop in fika:)
Jag är inte snål på något sätt men 10 kr för ett glas saft är väl lite att ta i?
Jaja det går till barnen...Men vi kan ju återkomma till barnfattigdomen igen och de finns de som INTE har råd att gå på drop in fikan...
Jag bakar faktiskt då hellre och att de då är gratis så att alla kan få fika! 
Kan köpa en flaska eller två med saft också ;-)
 
Väl hemma gjorde jag köttfärslimpa m potatis,sås & lingon till middag...Barnen är duschade och ordnade...och nu är 3 av 4 nattade ( den enda som sover är dock Julia om 2 sek,ungefär så lång tid tar de för henne att somna)
Har packat gympapåse och väskor m nya xtrakläder,fodrade ytterkläderna...
imorgon ska även Jonathan gå för första gången på över 2 veckor!
 
Jag ska tvätta,dammsuga & skura golv...och plocka fram alla sommarkläder:)
 
 
På tal om något helt annat,så har jag börjat längta fruktansvärt till Thailand...Hur de doftar,värmen,landet..Livet och lunken där:)
Jag älskade våra 2 veckor där och skulle verkligen vilja åka dit igen med barnen...Och min man såklart:)
Kanske blir det verklighet,men drömma får man också alltid göra :))
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: