2013-03-30
 19:38:56

Påskbebis...

Det vart en inte så lång påskmiddag hos svärföräldrarna,fick så ont...Lite av det "onda när  Förlossningen startar"....
Vi åt en trevlig påsklunch och barnen fick leta efter sina ägg,och en snabbfika!
Svärmor fick en bukett tulpaner också:)
 
Påvägen hem så konstaterade A,att han inte trodde att jag går tiden ut,och nej de tror inte jag heller..Jag tror att de handlar om Max 2 veckor till...
För de gör riktigt ont & trycker ordentligt neråt...
men nå påskbebis blir de inte;)
 
Barnen blev glada för sina påskpresenter..
Jag vill också ha påskägg;) Tänk att man är för stor för precis allt :-P
 
Fortsatt soffmys med barn & man <3 
Skönt med lugn & ro i mina lila pyjamasbyxor ;)
Och att stillasittande lugnar de onda & trycket...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: