2013-03-19
 17:13:14

Liten Mage?

Besöket hos BM gick bra,tror jag?
Tydligen har inte magen växt något sen sist eller så är det pga att bebis vänt på sig och nu ligger på sniskan..
H*n använder utrymmet väl ;-)
Nej,skämt å sido...Så blir jag orolig,ligger under kurvan nu från att ha legat mitt på..Allt annat såg bra ut förutom blodtrycket som är lågt igen..
Jonathan`s start i livet sitter färskt i minnet och jag blir så orolig att ngt ska vara tokigt!
A lugnade mig för stunden..Men tankarna snurrar!
Bebis rör på sig precis som vanligt och hjärtljuden var helt normala...Men orolig är jag...Får nog ringa henne imorgon och fråga lite..
 
Har hämtat hem barnen och middagen är i ugnen/spisen..
Jonathan är arg som ett bi ;-) Och Mini tar igen en veckas bus..Haha :)
Jag har snart tvättat ikapp all tvätt,skönt!
Bara resväskorna som ska ner i källaren igen,de tänkte jag ta imorgon.
Ikväll ska barnen duscha/klippa naglar & göra rent öronen,smörjas...Får ladda lite inför det,jag är inte alls så rörlig längre :-P
 
Fick parfymen Clean och doften warm cotton av Min Man,den passar mig utmärkt..Lukta nytvättat hela tiden är min melodi :)
 
Igår fick vi inbjudan till dop i april,funderar på present och jag tror jag hittat den perfekta...Undrar om bebis är i magen eller utanför då? ;-)
 
Efter BM besöket idag,kikade jag lite på bebiskläder,finns så mycket fint!
Men,jag vågade inte köpa...Jag vet inte varför...Slutar väl med att A får springa från BB och tokhandla till lilla hjärtat...
Nej fy,idag blev jag orolig...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: