2013-03-19
 08:15:43

Ingen vår,ingen bebis men en underbar resa....

Då har vi varit iväg och kommit hem igen:)
En vecka i Spanien överrasknings present åt Svärmor som fyllde 60 år!
 
Vi åkte tidigt i Söndags morse,barnen skötte sig exemplariskt hela resan...Otroligt vad duktiga dom var...T & J gjorde lite läxor & tittade film..De små underhölls med IPad & sedan sov dom en lång stund...
Vi bodde jättefint,i en etage lägenhet,så hela familjen fick sova tillsammans:))
Badat i massor,solat & njutit av 25 grader och sol...Glass & god mat...
 
En dag tog vi en tur upp till en djurpark & såg shower med späckhuggare & delfiner,och andra jättefina djur:)
En jättefin djurpark verkligen!
Dagen då Svärmor fyllde år,uppvaktade vi henne med presenter,bubbel och sång...
Och så fick hon en massage av oss på hotellets spa...På kvällen hade vi bokat bord på en restaurang vid havet...
Jättegod mat och trevligt sällskap,vi var 15 personer som åkte till Spanien:) 
Jag avrundade kvällen tidigare med våra minsta som var supertrötta..
Barnen har varit på Mini discot nästan varje kväll och efter har de varit shower..Dom har hållt i papegojer tex...
En underbar resa helt enkelt där vi njutit av varann till Max <3
Jag & min älskade man fick en stund på stan i fredagskväll..Och då handlade vi nya parfymer,en top/tröja & kavaj...Njöt av värmen & varann <3
 
Bebis stannade i magen också ;)
Är i V 32 nu och de närmar sig med stormsteg...Nu vågar jag handla bebis kläder och de börjar de bli hög tid för också..
 
Har en del tvätt efter resan att komma ikapp med och ett besök hos BM...
Tar de i lugn takt,känner mycket mer denna gång och känner att de börjar närma sig...Kroppen är rätt tung och trött...Jag är van vid att kunna hålla igång men nu säger den högt stopp när de är för mycket eller går för fort...
Min familj är väldigt omtänksamma & gulliga!
 
Resan gjorde dock gott:) och jag är otroligt otroligt stolt hur duktiga våra barn var ....
Flygplatsen & alla moment där är ingen lek men dom sa inte ett pip & höll i oss hela tiden...
 
Det avskräcker mig inte direkt från att resa fler gånger med dom...:)
 
Nej vika tvätt och starta diskmaskinen,sen göra mig iordning för ett besök hos BM:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: