2013-03-06
 14:07:12

Ett slut på sjukstugan...

Har haft ett tomt hem idag,inga sjuka barn och ingen sjuk Man...Äntligen är vi friska och nu håller vi tummarna att sjukstugan håller sig borta länge länge :)
 
Jag har fyllt dagen med tvätt och städ..Och mycket vila!
Tänk att Jag inte gick längre än 1 vecka och 4 dagar om man räknar från den veckan jag är i nu tills Jonathan föddes..
Vi hoppas att Liten i magen stannar längre än så <3
Men de tror jag,Mini fick jag springa ut...Så denna lilla lär stanna minst lika länge! :)
Åtminstone så jag hinner handla lite kläder och så,för de vågar jag inte förrän jag gått över  Jonathans datum..Lite skeptisk ja!
 
Ska snart hämta hem Mini och skolbarnen,finns en pojke som inte kommer vilja gå hem idag! Han har längtat fruktansvärt till skolan..
Julia ska med en kompis efter skolan och sedan när jag hämtar fröken ska vi förbi hennes klasskompis och lämna läxor...
 
Har middagsgtorka...Vet inte alls vad jag skall laga idag!
Gjorde paolo robertos mozzarella fyllda knyten idag till lunch,och ja..det var inte alls gott..Smakade pyton,men så kan de vara när man är gravid..Något man älskar ena stunden,smakar pyton i andra..Åt youghurt & frukt istället:)
 
Nej,ut i Soooolen och hämta de finaste jag har...
Saknar min <3 Man <3 xtra mycket idag!!
Kärleken i mitt liv!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: