2013-07-02
 22:36:24

Sol....

Det var inte mycket till sol idag på dagen,blåste kalla vindar & mycket moln,så något bad vart det inte för oss!
Vi har lekt i skogen och parken istället,gått två långa promenader med vovven också:)
 
Vid halv nio ropades de sista barnen in,rengöring,lite kvällsfika( smörgås ) & tandborstning!
Man kan tycka att de borde vara trötta och somna gott...HAHA säger jag till det... EN sover,de andra håller låda....Att Isac är vaken är förstår jag,vi har amnings maraton ;) 
Men vad de andra barnen sysslar med..De är en gåta!
Efter en hel del pedagogiskt prat ;-) ni vet.."Nu är klockan mycket .." Etc etc....
Så tog mitt tålamod slut och jag hotade med att göra morgondagen till en väldigt väldigt tråkig dag :-D 
Nu är det tyst i allefall & alla ligger i sina sängar...
Och lika gäller för mig snart....Inge örongodis idag inte!
 
Amma & mysa med lilla prinsen nu...
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: