2013-07-05
 09:11:24

Önskelista....

Långt till både Jul & födelsedag...
Men!!;-) 
Jag har ett par önskningar...
* en ny kamera
* Greengate överkast
 
De var det:) Dyra små dyrgripar,men ack så önskat!:)
Kan spara & köpa själv så småningom..
 
***************************************************************
Igår passade jag på att bocka av lite på min lista,
vädret var sisådär på förmiddagen.
Lagom till vovvens promenad fick jag sällskap av B & barnbarn,hon & Julia är vänner :)
Killarna åkte med A's vän och badade...
Vi andra gick på promenad...
Sedan pizza till lunch...En massa parklek,det är ganska många barn här och alla leker tillsammans,stora som små!
Vi gick in snabbt för middag och sedan ut igen! 
och kvällspromenaD med King,spela fotboll & lite sök...
Min man var iväg och fick offert på vårt kommande kök:-D
Som man kommer få koka nudlar i pga prislappem :-P haha...Jösses!! Vad dyrt !!!
Jag föredrar nog Ikea och lite humanare priser ;)
 
Nå,när vi spelade fotboll med vovven kom M & familj förbi...Fick en liten pratstund:) Energi påfyllning !:)
 
Hemma igen,blev de dusch för smutsiga barn & tandborstning & lite kvällsfika...
Igår somnade dom i skaplig tid!:) Skönt må jag säga...
 
Idag verkar det vara sämre väder,men det klarnar nog upp! 
Jag räknar timmarna tills min man kommer hem & har semester med oss :-D
De ska bli underbart!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: