2013-07-29
 10:55:53

Mini' 4-årsdag & vackert väder!

Vilken underbar sommar detta har varit hittills!:)
Verkligen tur med vädret.
 
Vi har tillbringat större delen av dagarna vid badet. Barnen har legat i timme efter timme,för att fika lite & sedan hoppat i igen.
Vi köpte ett UV- tält till barnen,allra mest Isac som behöver skuggan & den har varit toppen att ha med,barnen har kunnat sitta där & vilat från solen & fikat :)
Min man har semester igen om c:a 2 veckor och då åker vi iväg en vecka till Roslagen:)
På onsdag har jag bokat Farmor,så då åker vi till stan med barnen,jag går på bio med barnen & Farmor får gosa med Isac under tiden,och så passar vi på att gå på McDonalds också,de har Barnen frågat om länge nu.
 
 
Mini har fyllt år också...Stora damen!:) 4 år,jösses tiden bara springer iväg...
Den firades med fina vänner och familj..
Vi bjöd på mini sommarbuffe. Jag gjorde egen potatis sallad,rostbiff,skinka & lax,en sallad & bröd..
En bål gjordes också &  två ROSA tårtor efter Minis önskan :)
I tårtan hade jag ett lager med hallon & ett med dumlefluff..
Allt gick åt som smör i solsken :-D
Mini fick också väldigt mycket fint 
Kläder
Hello Kitty väska
Sago-Cd
Målarbok & pennor
Prinsess tält
Zoo pysselbok
Sylvanien familjens hus,familjer & ett bärbart hus
Utklädningskläder
Docksäng
Hon var så glad & nöjd :)
Vi avslutade dagen med fina vänner på balkongen mitt i natten...
 
Jag var tröttare än tröttast efter den långa dagen och allt fixande,men vad gör man inte för sina barn?
Det är många kalas m.m nu...
A fyller år snart,och Jonathan,Isac ska döpas,Tim ska ha kalas för sina kompisar,svägerskan fyller år också...
Pjuuu....Gäller att ha minnet med sig!;-)
 
Idag är det sämre väder,passar mig utmärkt..Då ska jag bocka av min lista & tvätten!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: