2013-07-07
 21:35:46

Lite mera yta....

Jag undrar om man får tatuera sig när man ammar?
I vilket fall har jag bestämt min nästa tatuering :)
Fjärilar,för mig symboliserar dom så mycket...De hade stor plats på vårt bröllop <3
Så, jag skall fylla min rygg med fjärilar :)
 
Och till ännu mer yta ;)
Detta med kläder,hår,smink m.m...
Jag ska göra en ordentlig rensning i min garderob..Och sedan hålla mig till den röda tråden...Jag vet precis vad jag trivs & ska hålla mig till det.
Smink har jag aldrig varit nå större användare av,ibland bara.
Men snygga naglar,det gillar jag.
Kanske något sådant jag ska unna mig?
Fina naglar & ordentlig garderobslösning...Det låter som en bra plan:)
************************************************************
Idag har vi varit hos Farmor&Farfar hela dagen...Badat i poolen,lekt i parken,fikat & sedan grillat till middag...En toppendag helt enkelt. 
A bjöds på egentid också,han har ju faktiskt semester:-) Och jobbar hårt resten av året,dessutom var Isac's 2 första veckor i livet hårda för min stackars man...
 
Hemma igen,somnade Mini på stört! De andra ska lägga sig nu..Isac verkar inte alls vilja sova idag,tror att det beror på värmen..Min stackars lilla Prins...
Jag har snabbstädat & fixat härhemma,så nu kan jag sitta ner med gott samvete.:)
 
Imorgon ska vovven till vetrinären,jag måste till källaren och hämta väskan,skriva packlista & kanske handla de allra sista som behövs.
Jag behöver få tag på en engångskamera,undrar vart?
Men lite bad & parklek hinns också med:)
De som behövs handlas tar jag nog på tisdag för då ska ändå Isac på 2-månaders kontroll...Tänk! Vad fort tiden går,min lilla bebis! Stanna tiden!
 
Soffan kallar & Jordgubbar:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: