2013-07-01
 21:21:43

Lek & Bus :)

Tjohoooo!!! Jag är friskförklarad,idag vid omläggningen så var hålet mikroskopiskt..De har läkt i rasande fart nu efter penicillin kur nr 2:))
Så ni behöver jag inte gå dit längre.Äntligen! 
 
Idag har vi umgåtts med M & barnen...Barnen har badat,hoppat studsmatta,lekt inne & ute,i parken...Vi har ätit lunch&fikat.
Det är alltid så trevligt att umgås med M,hon ger mig sån positiv energi,gör mig glad:)
Väl hemma var vi bara inne för middag,kyckling & ris..Sedan gick vi ut igen..
Efter en bra stund ute lockade jag med mig Mini in,köket och rentvätt kallade ;)
 
Nu sover 3 av 5 barn...Isac & Julia är fortfarande vakna..
A är ute på kvällspromenad med Vovven..
 
Jag skulle så gärna vilja få tid över att sy igen,har så fina tyger som ligger & väntar...Sy vimplar & bokstäver vill jag...
 
En liten shoppingrunda i stan önskar jag mig även...Saknar min mormor..Hon & jag gjorde sånt ibland,de var alltid lika mysigt! 
Önska kan man alltid göra,eller hur?
 
blir det fint väder imorgon ska vi bada har jag lovat...packa med oss fika & låta dom doppa sig...
gosa med bebis <3
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: