2013-07-04
 09:20:38

Inte bara bus:)

God morgon till en ny dag:)
Måste få säga,att det är inte bara bus & drivande till vansinne som vår Mini sysselsätter sig med.
Hon är i en underbar ålder nu också,många frågor om kroppen & livet. Många gånger blir jag stum när hon säger saker,hur hon uttrycker sig & formulerar sina meningar...Det är en väldigt klok unge vi har <3 Snart fyller hon 4 år..Vår lilla Skrållan!
 
Min Man fick nöjet att gå på konsert igår:) Han behöver verkligen få komma iväg och ha det lite roligt..Barnfritt,hundfritt & Fru - fritt :-P
Dom hade haft en kul kväll med bra musik..Nostalgi tripp enligt min man...
Jag är bara glad att han fick komma iväg och göra något han tycker är roligt!
 
Vi andra spenderade dagen i parken och runt omkring...Lång promenader med vovven & så:) 
Barnen förutom Isac & Mini åkte en sväng och badade...
Jag försökte städa av lite & så medans barnen kom in från parken och gjorde sig sängklara...Rengöring & tandborstning...
de gick sådär med min "görolista " för lilla Prinsen vaknade och ville äta & mysa...Men det gör inget,vill så gärna ha honom nära <3
 
Idag verkar vara en perfekt dag att bocka av den listan...Även ta sig ner till källaren och ta upp väskan inför kollot....Det är en lång packlista ;-)
 
Jag funderar på en liten utflykt kanske...
klockan går väldigt snabbt,dags att sätta fart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: