2013-01-18
 09:03:14

Vargavinter & Febertoppar!

-17,3 grader kallt var det denna morgon..Brrr, tacka vet jag ullsockor & underställ!
Lilla Mini är hemma,inatt när jag vaknade av den här dumma klådan,låg hon så nära så nära & var het som en kamin,anade feber men hon sov & jag ville inte väcka henne genom att ta temp eller så. Men imorse var hon lika varm & så tempa jag,jodå 39,2 i feber..Lilla Tultan.Det var väldigt länge sedan hon var sjuk.Jag tror inte hon haft feber sedan RS-viruset hon hade.Peppar Peppar så blir hon inte våra barn sjuka ofta.
 
Men,nu är det så att feber inte smittar så J får ta med sig sin kompis hem ändå idag,Lilla Fröken ligger ändå bara i sängen & gosar.
Måste dock förbi affären,jag bäddar ner henne i vagnen så blir det bra.Frisk luft skadar inte!
 
Fick tag i mina tulpaner igår,vita & ljusrosa :) Semlorna ordnade min Man <3 Så när barnen hade duschat och fått på sig sina morgonrockar fikade vi semla,sedan tandborstning & natti natti :-)
 
Sätta igång diskmaskinen & fredagstäda så det är fint till helgen:)
 
Nästa fredag kommer jag behöva klonas, Fröken J ska på tjejmiddag & killarna på Discot..A jobbar sen Fredag & sen åker han iväg på Affärs resa på Lördagen & då kommer tjejerna över på middag & mys..
Tjejmiddagen börjar 18.30 och discot 18.00...T kan gå själv med de kompisar han ska gå med,men jag vill inte att Jonathan är där ensam. men sedan slutar tjejmiddagen 20...Jag löser det på något vis som alltid!:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: