2013-01-28
 13:28:42

Tuta och Köra! :)

Har varit iväg på ännu en körlektion,och det går riktigt bra! Jag kan växla ;-) Omedvetet,att de sker per automatik..Precis som det ska:) Och kul är det,tycker inte att det är så läskigt längre.Respekt för det har jag men jag är inte rädd!
Vi har även backat långa sträckor och runt hörn,parkerat och kört i trafiken med allt vad de innebär...Och det går så himla bra! Man blir stolt över sig själv och körkortet känns nära!
Ska bli skönt när jag får det,en annan frihet.Innan lilla bebis kommer ska jag ha det så jag kör väldigt intensivt nu.
Nackdelen är att jag får sammandragningar av att använda kopplinge för friläge långa stunder och krypkörningen,och backningen..Magen är liksom ivägen när jag ska kolla bakåt ;-)
Men jag vilar lite nu innan jag ska hämta barnen..
 
Läxor & middag,sen ska jag iväg på kurs..
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: