2013-01-16
 08:11:08

Morgonstund har guld i mun :)

Nu på morgonen var det riktigt enkelt att få upp Barnen,frukosten flöt på och så även påklädning & tandborstning,sådana mornar gillar vi!
Vissa mornar är det banne mig omöjligt att få liv i dom,man hinner bli gråhårig ;)
Herr J ska följa med en vän hem efter skolan,och jag & A ska iväg på förmiddagen och se över en sak:-D Hoppas Hoppas,
På fredag är det disco i skolan,Herr J ska ha med sig en vän hem och så tar jag dom till discot,stannar såklart kvar.Tycker dom är för små för att lämnas ensamma där..
 
Har 3 väldigt nära vänner som också är gravida,en som får vilken dag som helst och de andra två får i nära tid med mig:)
Mycket vagnprat! Jag vet inte alls vilken vagn jag vill ha,kikar lite på en bugaboo,tycker dom är fina,men Emmaljunga är en favorit sedan innan..
Vi ska iväg nån dag och kika & bestämma oss.Ny bilstol behöver vi också.
Jag tycker egentligen bara det är roligt att få handla lite nytt till bebis <3
 
Snart vågar jag nog handla de första plaggen också, Kapphal`s kollektion är så fin..
Starta dagen nu :)
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: