2013-01-15
 14:01:30

iPhone 5 och kontroll...

Min man har köpt mig en iPhone 5,och ja jag har inte kommit underfull med vad som är så speciellt med den?
Vad alla tjatar om..Men kanske jag upptäcker det så småningom om ;-)
 
Har varit på kontroll idag också,allt var bra.Bebis mår bra,tyckte inte om dock när hon var där och tryckte då sparkade den ifrån <3
Mitt blodtryck var lite bättre idag med,skönt! Känner mig inte lika vimmelkantig längre heller så det är säkert därför.
Sjukskriven är jag fortfarande,har mycket SM,onda sådana.
Eftersom J kom såpass tidigt och N gjorde sina försök så blir jag sjukskriven.
 
Ska snart hämta hem mina monster ;-) Läxor och dusch idag!
Fröken J`s läsning har släppt ordentligt nu,nu flyter det på.Och hon är så otroligt duktig!
Jonathans eftermiddagar går mest ut på nu att berätta för mig alla ord han kan ljuda till och som börjar på samma bokstav..Roligt att höra hur nyfiken och intresserad han är av skolan:)
Mini kan nog hoppa upp till 3:e klass på en gång..
Klok som en uggla,hon pratar omkull en och använder språket på ett väldigt lill-gammalt sätt..Hon kommer prata sig till det mesta här i livet är jag rädd för ;-)
 
Ska vika tvätten som är klar innan jag ska hämta barnen..
Åh,snart slipper jag bussen!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: