2013-01-27
 12:02:50

Helgen....

Till att börja med...Den här klådan,oavsett om det är levern som är påverkad eller om det är en allergi reaktion på något som man inte ens vet vad,så gör den mig tokig..- Bokstavligen...
Inatt låg jag från c:a 3-5 och kliade & kliade som en tok...Somnade om vid halv 6 och barnen gick upp strax innan 7..Fulla av energi efter en god natts sömn ;-) Mer än vad man kan säga om deras mamma! ;-)
Det måste finnas något som hjälper? Såhär kan man inte gå till april...
Imorgon ringer jag MVC igen!
 
A är iväg på affärs resa,så jag och barnen har varit ensamma i helgen..
Igår kom tjejerna och en del av barnaskaran över på Tapas middag,svägerskan & killarna kom också..
Vi vart 9 barn & 5 vuxna som åt tillslut..Oliver,ostar,salami,serranoskinka,potatis&majskolvar,bröd,tortillabröd,guacemole,pastasallad & vanlig sallad...Matkoma deluxe! ;-)
Väldigt mysig & trevligt!
När alla åkt hem somnade barnen fort..
 
Ska ge barnen lunch strax och sen ut & leka..Få lite frisk luft!
 
Fredagen gick i rekordfart,hade fullt upp hela dagen,Svärmor hjälpte till att skjutsa Julia till tjejmiddagen,hon ville ha lockat hår så de ordnade jag...Stora Damen :)
Killarna hade det kul på discot,Mini var så trött så hon satt & nästan sov i mitt knä...Tycker att Lilla J är för liten för att lämna ensam på discot så jag fick fint sitta där..Med dånande musik och massa massa barn..Öronproppar hade varit något ;)
Men huvudsaken är att barnen har det roligt...
 
Usch,idag är det tungt att vara gravid,tror bebis ligger & trycker hårt mot mina lungor..Hjärtklappning & andfådd för ingenting...I övrigt så är det lätt..Om man räknar bort foglossning,förvärkar & klåda ;-) Hihi!
 
Nej ge barnen + vän lunch och sen ut..Skönt att det inte är lika kallt idag som i veckan..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: